wtorek, 4 października 2016

Lekcja z kodem w tle

          W trakcie porządków w piwnicy w ręce wpadły mi stare drewniane klocki. Już wędrowały do kosza, kiedy napadł mnie znienacka pomysł, by je wykorzystać na zajęciach. Jak zwykle w takich chwilach okazja znalazła się sama. Ba, nawet wołała o wykorzystanie. W ruch poszły kody QR i barokowe nurty w literaturze.


         Szybko policzyłam... 3 nurty, do nich po jednym przykładzie literackim... 6 ścianek klocka. Bez wahania zabrałam się do pracy. Z tamtego roku miałam przygotowaną wlepkę interaktywną do nurtów barokowych, teraz połączyłam ją z kodami QR. Na każdej ławce położyłam kostkę i po wcześniejszym rozrysowaniu nurtów na tablicy poprosiłam o skanowanie zakodowanego klocka. Oczywiście ze wszystkich stron

  
        Uczniowie czytali krótkie informacje i wpisywali je w odpowiednie miejsca. Na zakończenie zbudowali mi wieżę z klocków. Oczywiście barokową ;)

  Kasia Polak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz